Gracia plus

Re: Gracia plus

Messagede Jean-Seb le Mar Juin 09, 2009 11:25 am

Je vois vraiment plus l'interet de xp ma PP perso ....
TEON BL Eleonor HP 78-Sorce 58/JeanSeb HE74
Jean-Seb
Grade D
Grade D
 
Messages: 283
Inscription: Dim Juil 29, 2007 2:26 pm
Highscores: 2

Re: Gracia plus

Messagede Enjoy le Mar Juin 09, 2009 11:37 pm

Je vois pas qui gagne plus que le BP à cette update. On pourra toujours dire que ca sort la SE du placard (genial elle gagne deux heal^^) le BP gagne Clarity et RS ce qui rend le EE useless (bon j exagere mais donnez moi un skill aussi important que clarity que le BP cede aux autres...). Bon il y aura toujours quelques party Mago ou un FS qui chercheront un EE. Mais bon heureusement qu'on a recharge...( ah j oubliais ca aussi un BP peut le prendre...)
En tant que EE j'envisage de prendre GBH et BoA mais ca change rien à ma classe... Alors qu'un BP rien qu'avec Clarity, bah c pas vraiment le meme game play.

Bref merci NCSoft de massacrer les classes... Apres le Warlord, apres le PP, le EE (bon la encore j exagere on a encore beaucoup de chose à faire valoir...)

PS: sinon, Mass Sweep pour les FS c'est pour quand???
Enjoy
Grade NG
Grade NG
 
Messages: 24
Inscription: Mar Déc 04, 2007 2:59 pm

Re: Gracia plus

Messagede Davidius le Mer Juin 10, 2009 2:58 am

Enjoy a écrit:PS: sinon, Mass Sweep pour les FS c'est pour quand???

Ca, c'est quelque chose que NC aurait du faire depuis des années... m_20
Alandrine - EM 78 / Tyrant 6X
Melonye - PP 7X
Avatar de l’utilisateur
Davidius
Grade D
Grade D
 
Messages: 715
Inscription: Lun Oct 08, 2007 8:22 pm
Highscores: 8

Re: Gracia plus

Messagede Mynara le Sam Juin 13, 2009 2:34 pm

je conseillerer plus au BP/EE de prendre stigma of shillien
BOA n'est pas vrement utile car toute les party on toujour un cardinal
et qu'en olympiad sa coutera trop d'mp de faire BOA
stigma of shillien rox imo
Monirow
Elemental master 80
Cardinal 78
Avatar de l’utilisateur
Mynara
Grade D
Grade D
 
Messages: 479
Inscription: Lun Juin 26, 2006 8:24 pm
Localisation: France , Marseille

Re: Gracia plus

Messagede 0nizuka le Lun Juil 20, 2009 6:18 am

finnsiginna a écrit:il semble, d'après ce que j'ai pu trouver sur blah, que les healers aient la possibilité d'apprendre 2 skills des autres healers (4 pour le SE). Cela concernerait les skills jusqu'au 74. Le tableau suivant donne les possibilités de skills additionnels pour chaque classe (source : forum d'un clan russe). Encore une fois c'est une info que je mets au conditionnel, tant que je n'ai pas lu d'annonce officielle je considère cela comme une rumeur. Avez vous plus d'infos a ce sujet, ou au moins des infos qui confirment ? Parce que personnellement sur mon Cardinal ça me plairait bien d'avoir Stigma of Shillen en particulier.

Image



Y a t-il eut confirmation de ce tableau ?

J'trouve ça plutôt bien moi ca permet d'avoir des classe plus polyvalente et de moins galerer a up une partie en ayant a tout pris la EE et le BP. Je pense que ça donne plus de possibilité de configuration de partie et trouve ça plutôt bien, ça évitera de passer des heure a chercher la classe manquante.

Sinon pour les personnes qui pleurent car leur PP ne vaut plus rien et qui disent "a quand l'heure du PP", je me souvient d'une époque ou le PP était le buffer que tout le monde s'arrachait. Je ne dit pas qu'NCSoft a bien fait en faisant cela mais bon faut savoir être philosophe et se dire que la roue tourne ( sinon je continuerais pas mon sorcerer par exemple -_-" ).

Allé on croise les doigt pour que les dagger soit nerfé j'ai encore pris un 15K dommage hier ça m'a fais mal.
0nizuka
Grade NG
Grade NG
 
Messages: 10
Inscription: Dim Avr 26, 2009 6:08 pm

Re: Gracia plus

Messagede Jean-Seb le Mer Aoû 19, 2009 2:37 pm

Sinon pour les personnes qui pleurent car leur PP ne vaut plus rien et qui disent "a quand l'heure du PP", je me souvient d'une époque ou le PP était le buffer que tout le monde s'arrachait. Je ne dit pas qu'NCSoft a bien fait en faisant cela mais bon faut savoir être philosophe et se dire que la roue tourne ( sinon je continuerais pas mon sorcerer par exemple -_-" ).


Bah oui c vrai qu'a une epoque PP ct top tt chouchouter en party et tu t'amusais bien en solo.le truc c qu'ils ont tellement remonter les autres classes healers /buffers que le est devenu useless.En siege par exemple je fais 3 buff par personnes (voir 4 des fois je suis un ouf).Le truc c que PP ct un perso mystic avec des qualités de fighter leger comme le sont les orc mystics mais la ou NC a renforcer les DC/DOM en leurs donnant des buffs spécifique aux PP il n'as pas renforcer l'aspect fighter qu'ont les Orcs.

J'ai pas envie que ma PP heal comme un BP ou qu'elle fight comme un dagger/glad etc.. (bref un classe de fight).Mais j'aurais aimer un principe de Vanguard pour cette classe
TEON BL Eleonor HP 78-Sorce 58/JeanSeb HE74
Jean-Seb
Grade D
Grade D
 
Messages: 283
Inscription: Dim Juil 29, 2007 2:26 pm
Highscores: 2

Re: Gracia plus

Messagede Memphys le Mer Aoû 19, 2009 4:17 pm

il est certain qu'un hammer crush ou toute autre skill offensive aurait été un plus pour le PP....comme les Orc avec leur hammer crush et leur burn chop....et leur drain! Non seulement le PP misere a buffer autant qu'un DC ou un Domi, mais en plus il est completement inutile en dehors de ces phase de jeu. les Orc ont Soul cry qui rend leur Patk bien moins négligeable et le Domi doit avoir plus de Pdef en robe qu'un Glad ou qu'un tank sans UD :lol:

des bonus de Patk elementaire (fire, wind, water...) comme Holy weap ou darkblade pourraient etre interessant a Haut level en complement des attribut...histoire de completer la longue liste de resist en sa possession :lol:

ou meme une panoplie de buff en état statique : genre regen MP/HP/CP sous reserve de rester immobile....enfin bref un minimum d'imagination pourrai rendre un PP util et unique sans pour autant penaliser les autres classes.
Franz: DC-Domi-SS-SM-Bibi68-TK63-SWS64.
OmbreTerre
Avatar de l’utilisateur
Memphys
Grade D
Grade D
 
Messages: 477
Inscription: Jeu Juin 15, 2006 4:51 pm

Re: Gracia plus

Messagede D@RKMOG le Mer Aoû 19, 2009 11:10 pm

Il faut croire que les PP sont encore beaucoup joués en Asie :s
NCtard
Avatar de l’utilisateur
D@RKMOG
Grade D
Grade D
 
Messages: 344
Inscription: Sam Déc 09, 2006 9:13 pm
Localisation: Montpellier

Re: Gracia plus

Messagede Memphys le Lun Oct 26, 2009 8:50 pm

Le PTS Gracia + ouvrira le 29 il me semble (a confirmé car plus sur de ma mémoire)

le site : http://www.lineage2.com/epilogue/


Field of Silence and Field of Whispers
An open hunting ground suited for lvl 82+ nukers to solo.
This is now the highest level hunting ground for nukers, similar to Island Of Prayer. Hunting swamp creatures from a primeval age will provide you with tingling excitement and make you much stronger in the process.

Giants' Caves
A dungeon-type hunting ground suited for lvl 80+ melee groups
To the Giants' Caves of old a system of interlinked raids has been added that is now waiting for melee damage dealers.

Primeval Isle
An open, field-type hunting ground suited especially for lvl 83+ nukers, preferably in parties with 4 or more members.
The place has been changed so that hunting becomes more convenient - Greater Herbs will drop to facilitate MP management and the respawn time of the saurians has been significantl y shortened.

Stakato Nest
A dungeon-type hunting ground suited for all classes, especially for parties of 4 or more players of lvl 82 and above.
Kill the Raid Boss in the Stakato Nest! The abilities of players taking on the Boss will increase! Apart from that a new system of raids on Excellent Bosses has been added.

Crypts of Disgrace
An open, field-type hunting ground suited for lvl 80+ pole arm parties. Polers unite and experience once again the feeling of all-pervading destiny at this place.

Den of Evil and Caron's Dungeon
An open, field-type hunting ground suited for lvl 81+ melee solo. A hunting ground for damage dealers who like their enemies up close and rely only on themselves. Enjoy now the pleasure of solo raids!

Forge of the Gods
An dungeon-type hunting ground suited for nuker groups of lvl 78 and upwards. Through a changed respawn system the hunting in this place has been improved.

Mithril Mines
A dungeon-type hunting ground suited for lvl 81+ archers to solo. This is now the highest level hunting ground for solo archers, for all those who have outgrown the Blazing Swamp. Three new quests are awaiting you there!

Dimensional Rift
An instanced dungeon for lvl 80+ characters of all classes that can only be done in parties with 4 or more mebers.
This is a Rift hunting ground of really high level. And you can challenge there Ajna, one of the most difficult opponents.

SYSTEM UPDATE

Mailing service
Now you can send items to your friends through this mailing system.


There are 2 types of mails you can send.
1. Sends mail along with items, receiver can click it to open.
2. Sends mail along with items with desired price, receiver has to pay that amount in order to get them

Vitality
Changes in effectivenes s of vitality. When class lv is 76 or higher, it will consume less vitality by large amount. Overall, vitality will last longer than before.


Territory Siege
There will be more rewards available with siege tokens.
Book of Giants - grey, green and red books
Talisman - buff cancel, buff steal, cp boost+cp restore, less pvp dmg received, all resistance(resist increase for all element)
Pvp potion - hp, mp, cp
Belt - Rune clip belt (faster hp and mp regeneration), magic belt (pvp stat increase)
Strider - Stronger pdef than current strider and has special skill.

HUNTING GROUNDS
(see DetailedInfo rmation by clicking here)
Stakato Nest - LVL 82+ / 4man +
Field of Silence - LVL 83+ / nuker
Forge of Gods - LVL 78+ / nuker party
Primitive Island - LVL 83+ / 4man +
Mithrill Mines - LVL 81+ / Archer
Giants Cave - LVL 80+ / melee party
Dimensional Rift - LVL 80+ / 4man +

Changes to Zaken Raid
In order for more variety of players have chance to raid, it changed to instant zone type. Can choose to do day/night raid.
day - 9~27 man party.
night - 72+ man party

Instruction - When you enter, you have to turn the light on the candle in the small room then you will get info about location of zaken. The later you find Zaken, the harder the raid will become, and the faster you clear the raid, the better reward.

Time limit - 60 minutes for day raid, 360 minutes for night raid.

Other changes
- you can teleport in front of zaken room using NPC in Giran.
- Minions will return to original location when it goes off certain distance.
- Changes in the reward from raid.

CLASS UPDATE

New enchant routes for following skills.

Song of Champion - time/cost


Song of Windstorm - time/cost
Dance of bladestorm - time/cost
Fear - chance/cost
Soul Guard - Power
Bless the blood - power
Backstab/deadly blow/double shot - duel

New Vanguard skills
Boost mortal - for 2 minutes, when sword/blunt/dual sword is used, accuracy 8, critical rate 150, critical dmg 30% is increased.
Gilotin attack -Attack skill when using 2 handed sword and blunt.
Triple blade slash - Dual sword attack skill.

Skill link


Any healer class (Cardinal, Eva's Saint, Sillen Saint) that is above 76 with thurd class can learn 2 (4 for SE) skills from other healer type.

Skill can be learned from grand master and skill master. In order to learn 1 skill, you need 1 formander (new item).

This item can be obtained upon completion of 3rd class quest, but those who has already finished quest, can find it in their inventory.

Current Skill changes
When transforming into vanguard, decrese in defence effect have been removed.

Skill mastery is applied to following skills
triple slash / fatal stike / earth quake / spinning slasher / hammer crush / spoil crush / Thunder Storm / Burning fist / Shock Blast / Punch of doom / soul breaker / armor crush / sonic storm / force blaster / demon blade dance / burning chop / sonic buster / full swing / force buster / blade hurricane / double sonic slash / force storm / triple sonic slash / hurricane assault / force of destruction.

MP consumption increased for following skills.
Focus mind / vital force / esprit

Skill power increased for following skills.
Blade hurricane / full swing / power divide / double attack.
Frenzy - polearm dmg increase is removed.
Restore life cannot be used on enemy.
Burning chop can be learned to higher lvl ( 72 and 74)
Elder can learn major heal to lv 11.


ITEM UPDATE
Cloak that were distinguishe d to different armor type(robe/heavy/light) will all be combined to 1 type.

New belt + option
A/S grade - magic rune belt
HP regen - HP regeneration increased, when sitting regenerate at higher rate.
MP regen - MP regeneration increased, when sitting, regenrate at higher rate.

A/S grade - magic decoration belt.
PvP melee - normal hit increase during pvp
pvp skill - skill dmg increase during pvp
pvp defence - reduces dmg of normal hit and skill dmg received.

Other changes
Bow option "Cheap shot" will be applied to magic skills as well.
When changing weapon while it is in motion of hitting, it will change weapon after it is finished hitting once.
Changes in UI for shield and armor.
Casting speed reduced for following talisman skills. hp/cp recovery / bandage / melee escape / magic escape / escape / melee silence / magic silence / silcence
Changes in icon image for items that looks similar.


OTHER UPDATE
Item buy back - When you sold the item to the shop accidentally, you can retrive it back up to 12 items.

New pet
Teinonikus - can be obtained at Dino Island
New Strider - can be obtained from Territory NPC with badges.

When you log into the game in the middle of hunting ground, you will not pull agro from aggressive monsters for 10 minutes. But when other action is taken, monsters will become aggressive
Franz: DC-Domi-SS-SM-Bibi68-TK63-SWS64.
OmbreTerre
Avatar de l’utilisateur
Memphys
Grade D
Grade D
 
Messages: 477
Inscription: Jeu Juin 15, 2006 4:51 pm

Re: Gracia plus

Messagede toudorov le Mar Oct 27, 2009 3:20 pm

Tout est bien sauf frenzy
5555555555555555555
Avatar de l’utilisateur
toudorov
Grade A
Grade A
 
Messages: 3676
Inscription: Dim Fév 13, 2005 1:30 am
Localisation: Perigueux ofc

Re: Gracia plus

Messagede Elhendrilh le Mer Oct 28, 2009 10:05 am

Ouais, on ne verra plus les mêmes poles party à HB (green spot ou chimera)
Elhendrilh
Grade NG
Grade NG
 
Messages: 48
Inscription: Ven Juin 24, 2005 3:21 pm
Localisation: France

Re: Gracia plus

Messagede Memphys le Mer Oct 28, 2009 11:37 am

ca liberera déjà pas mal de spot pour les 76-80, même s'il est certaint que les quelques gars 76 avec leur S+16 ne se generont pas pour squatter les spot 80-83+....mais j'ai cru entendre que NC allait instaurer quelques penalitées d'xp dans ce sens.
Franz: DC-Domi-SS-SM-Bibi68-TK63-SWS64.
OmbreTerre
Avatar de l’utilisateur
Memphys
Grade D
Grade D
 
Messages: 477
Inscription: Jeu Juin 15, 2006 4:51 pm

Re: Gracia plus

Messagede toudorov le Mer Oct 28, 2009 11:51 am

Surtout a tully, c'est depasse green et chym, toute facon ya que FH aux chyms


Sinon ca existe encore a part les 3e subs les 76-80?
5555555555555555555
Avatar de l’utilisateur
toudorov
Grade A
Grade A
 
Messages: 3676
Inscription: Dim Fév 13, 2005 1:30 am
Localisation: Perigueux ofc

Re: Gracia plus

Messagede Memphys le Mer Oct 28, 2009 1:51 pm

bah tant que tu joues live et pas plus de 15h/semaine te faut plus de 2 semaines pour passer 76 à 83...j'arrive même a voir des russes lives ces derniers jours....c'est dire :p
Franz: DC-Domi-SS-SM-Bibi68-TK63-SWS64.
OmbreTerre
Avatar de l’utilisateur
Memphys
Grade D
Grade D
 
Messages: 477
Inscription: Jeu Juin 15, 2006 4:51 pm

Re: Gracia plus

Messagede Elhendrilh le Jeu Oct 29, 2009 9:42 am

C'est vrai que ça fait un bail que j'ai pas vu l'autre orc avec sa pole au green spot.

Hm... C'est ou tully ? Histoire que j'y ailles avec ma 3ème, oups non, ma 2ème sub level 41 m_20
Elhendrilh
Grade NG
Grade NG
 
Messages: 48
Inscription: Ven Juin 24, 2005 3:21 pm
Localisation: France

PrécédentSuivante

Retourner vers The 2nd Throne - Gracia

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 1 invité

cron